- Uplatnenie trauma-informovaného prístupu v škole
Počet záznamov: 1  

Uplatnenie trauma-informovaného prístupu v škole

  1. Názov Uplatnenie trauma-informovaného prístupu v škole
    Autorské údajeIvana Václaviková
    Autor Václaviková Ivana
    Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 6 (2024), s. 16-20. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zdravie duševné * psychológia * školy * školstvo * psychológia pedagogická * správanie * žiaci * študenti
    AnotáciaŠkola nie je len miestom realizácie vyučovacieho procesu, ale i sociálnych interakcií a kontaktu s rôznymi prejavmi správania sa detí i dospelých. Okrem pozitívnych a žiaducich sa deti a učitelia stretávajú aj s takými prejavmi, ktoré možno považovať za neštandardné, náročné, problémové. Ide napríklad o utiahnuté správanie, úzkostné prejavy, kolísanie nálad a v extréme až fóbiu zo školy, ktorá je nasledovaná negatívnymi javmi záškoláctva, sociálnej izolácie a pod.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.