- Služby v predajni zvyšujú komfort
Počet záznamov: 1  

Služby v predajni zvyšujú komfort

  1. Názov Služby v predajni zvyšujú komfort
    Autorské údajeTatiana Kapitánová
    Autor Kapitánová Tatiana
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 81 (1-2) (2025), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá vybavenosť obchodná * predajne * spokojnosť zákazníkov * služby doplnkové * lojálnosť zákazníkov * optimalizácia
    AnotáciaObchod môže byť miestom, kde si zákazník kúpi všetko, čo potrebuje, a odíde. Avšak obchod môže byť aj miestom, kde zákazník dostane viac ako len plnú nákupnú tašku. Doplnkové služby mu zvýšia komfort pri nakupovaní a zároveň budujú jeho lojalitu k predajni. Aj preto mnoho prevádzok rozmýšľa, aké ďalšie služby spotrebiteľom ponúknuť. Vytvoriť pre nich akúsi nadstavbu, ktorá poteší zákazníka a obchodníkovi zvýši tržby a pravdepodobne aj počet návštevníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 81

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.