Počet záznamov: 1
Služby v predajni zvyšujú komfort
Názov Služby v predajni zvyšujú komfort Autorské údaje Tatiana Kapitánová Autor Kapitánová Tatiana Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 81 (1-2) (2025), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá vybavenosť obchodná * predajne * spokojnosť zákazníkov * služby doplnkové * lojálnosť zákazníkov * optimalizácia Anotácia Obchod môže byť miestom, kde si zákazník kúpi všetko, čo potrebuje, a odíde. Avšak obchod môže byť aj miestom, kde zákazník dostane viac ako len plnú nákupnú tašku. Doplnkové služby mu zvýšia komfort pri nakupovaní a zároveň budujú jeho lojalitu k predajni. Aj preto mnoho prevádzok rozmýšľa, aké ďalšie služby spotrebiteľom ponúknuť. Vytvoriť pre nich akúsi nadstavbu, ktorá poteší zákazníka a obchodníkovi zvýši tržby a pravdepodobne aj počet návštevníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 81
článok
Počet záznamov: 1