- The Influence of Sustainable Fashion on Consumer Behavior of People u…
Počet záznamov: 1  

The Influence of Sustainable Fashion on Consumer Behavior of People under 45

  1. Názov The Influence of Sustainable Fashion on Consumer Behavior of People under 45
    Súbežný názovVplyv udržateľnej módy na spotrebiteľské správanie ľudí do 45 rokov
    Autorské údajePetra Gundová, Viktória Volovská
    Autor Gundová Petra
    Spoluautori Volovská Viktória
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. Roč. 24, č. 2 (2024), s. 16-27. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2024.008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá priemysel odevný * udržateľnosť * správanie spotrebiteľa * environmentalistika * prieskum * Slovensko
    AnotáciaIdentifikácia postojov slovenských spotrebiteľov do 45 rokov k udržateľnej móde - dotazníkový prieskum. Módny priemysel a jeho negatívny vplyv na životné prostredie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF363.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.