Počet záznamov: 1
Motívy a bariéry nákupu udržateľnej módy generácie Z
Názov Motívy a bariéry nákupu udržateľnej módy generácie Z Súbežný názov Motives and Barriers in Making a Sustainable Fashion Purchase Generation Z Autorské údaje Petra Gundová, Viktória Volovská Autor Gundová Petra Spoluautori Volovská Viktória Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 25, č. 2 (2024), s. 48-61. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213 DOI 10.24040/eas.2024.25.2.48-61 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel odevný * správanie spotrebiteľa * udržateľnosť Anotácia Predložený príspevok je zameraný na motívy a bariéry udržateľnej módy. Cieľom príspevku je prezentovať výsledky výskumu zameraného na identifikáciu hlavných motívov a bariér tvorby udržateľnej módnej generácie Z. Súčasná generácia mladých ľudí vyrastá v dobe, ktorá je silne ovplyvnená klimatickými zmenami a udržateľnosťou. Generácia Z je známa tým, že je doteraz najšetrnejšou generáciou k životnému prostrediu. Je pravdepodobnejšie, že než predchádzajúce generácie sa budú starať o udržateľnosť a podniknúť kroky na zníženie svojho vplyvu na životné prostredie. Prvá časť príspevku je zameraná na teoretické vymedzenie udržateľnej módy pomocou sekundárnych údajov. Toto teoretické východisko je definované na základe obsahovej analýzy domácej a zahraničnej literatúry. V nadväznosti na cieľ príspevku sú v ďalšej časti prezentované výsledky empirického výskumu založeného na výskume. Primárne údaje boli získané pomocou dotazníka. Výsledky výskumu potvrdzujú, že najdôležitejším faktorom pri nákupe udržateľnej módy je kvalita produktu a hlavnou bariérou udržateľnej módy je cena produktu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 428 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1