Počet záznamov: 1
Racionalita komunikačnej odozvy podniku ako základ posilňovania community managementu v online prostredí
Názov Racionalita komunikačnej odozvy podniku ako základ posilňovania community managementu v online prostredí Súbežný názov Using Rational Corporate Messaging Strategies to Boost Online Community Management Autorské údaje Adam Madleňák Autor Madleňák Adam Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 25, č. 2 (2024), s. 77-91. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213 DOI 10.24040/eas.2024.25.2.77-91 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá médiá sociálne * marketing * komunikácia marketingová * podnik Anotácia Rastúci vplyv slobody prejavu je čoraz zreteľnejší v rozširujúcom sa online priestore, kde jednotlivci zdieľajú rôzne názory, často bez ohľadu na ich pravdivosť či dôveryhodnosť. Tento trend je badateľný najmä v marketingovej komunikácii podnikateľských subjektov, ktoré v snahe o zlepšenie svojej reputácie alebo udržanie spotrebiteľského imidžu musia na tieto online komentáre aktívne reagovať. Aby podniky mohli efektívne riadiť svoju reputáciu, musia nielen sledovať a identifikovať zmienky o svojej spoločnosti a produktoch v digitálnom svete, ale musia tiež pripraviť vhodné komunikačné reakcie. Tieto reakcie sú kľúčové pre budovanie a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi a tvoria základnú súčasť strategického prístupu riadenia komunity. Článok, ktorý vychádza z výsledkov empirického prieskumu, zdôrazňuje kľúčový záver: podniky vo všeobecnosti uprednostňujú stručné, faktické odpovede, a nie podrobné vysvetlenia pri riešení spätnej väzby verejnosti. Cieľom tohto prístupu je obmedziť šírenie dezinformácií a zabezpečiť, aby odpovede zostali jasné a priame, pričom sa minimalizuje riziko skreslenia, neúplnosti alebo nepravdivosti v informáciách zdieľaných s verejnosťou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 418 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1