Počet záznamov: 1  

Trendy, rozpory a výzvy soudobého marketingu

  1. Názov Trendy, rozpory a výzvy soudobého marketingu
    Autorské údajeOldřich Vávra
    Autor Vávra Oldřich
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 30, č. 1 (2025), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2025. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * inteligencia umelá * marketing udržateľný * komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketing, tak isto ako každá manažérska prechádza v priebehu plynúceho času zmenami. Významné trendy ako sú využívanie nástrojov AI, videomarketing, využívanie mikroinfluencerov a udržateľný marketing. Rozpory a možné problémy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.