Počet záznamov: 1  

Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix

  1. Názov Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix
    Súbežný názovDigitalno vs. tradicionalno: Odabrani pogledi na kreiranje optimalne marketinške komunikacije
    Preklad názvuDigitálne verzus tradičné: Vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič, Kristián Kalamen
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kalamen Kristián EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 37, Special Issue (2025), pp. 85-97. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790
    DOI 10.22598/mt/2025.37.spec-issue.85
    PoznámkyVEGA 1/0110/24, 01SVV22. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Heslá marketing * marketing mix * komunikácia * digitalizácia * spotrebitelia * médiá
    AnotáciaTáto štúdia slúži ako počiatočná fáza širšieho výskumného projektu. Jeho cieľom je preskúmať vekovo špecifické spotrebiteľské preferencie ako jeden zo základných východísk pre pochopenie efektívnej marketingovej komunikácie – najmä z pohľadu prechodu od tradičných k digitálnym médiám.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00109-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené292.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.