Počet záznamov: 1
Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix
Názov Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix Súbežný názov Digitalno vs. tradicionalno: Odabrani pogledi na kreiranje optimalne marketinške komunikacije Preklad názvu Digitálne verzus tradičné: Vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu Autorské údaje František Pollák, Peter Markovič, Kristián Kalamen Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Kalamen Kristián EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 37, Special Issue (2025), pp. 85-97. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790 DOI 10.22598/mt/2025.37.spec-issue.85 Poznámky VEGA 1/0110/24, 01SVV22. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Heslá marketing * marketing mix * komunikácia * digitalizácia * spotrebitelia * médiá Anotácia Táto štúdia slúži ako počiatočná fáza širšieho výskumného projektu. Jeho cieľom je preskúmať vekovo špecifické spotrebiteľské preferencie ako jeden zo základných východísk pre pochopenie efektívnej marketingovej komunikácie – najmä z pohľadu prechodu od tradičných k digitálnym médiám. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00109-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 292.6 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1