- Komunikácia v zdravotníctve a nemocničný ombudsman
Počet záznamov: 1  

Komunikácia v zdravotníctve a nemocničný ombudsman

  1. Názov Komunikácia v zdravotníctve a nemocničný ombudsman
    Autorské údajeJanka Lipničanová
    Autor Lipničanová Janka
    Zdrojový dokument Právo a manažment v zdravotníctve. Roč. 16, č. 3-4 (2025), s. 28-30. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2071
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zdravotníctvo * ekonomika * manažment * starostlivosť o zdravie * ombudsman * komunikácia manažérska * efektívnosť * regulácia
    AnotáciaNa efektívne fungovanie manažmentu v zdravotníckom zariadení je potrebná spolupráca všetkých profesií účastných pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti. Manažment a riadenie činností v zdravotníctve a prínos činnosti nemocničného ombudsmana pri zabezpečení zdravotnej starostlivosti. Identifikácia manažmentu, určenie základných stratégií a nevyhnutných krokov pre zachovanie a udržanie čo najefektívnejšieho poskytovania zdravotnej starostlivosti. Tento proces zmeny si vyžaduje stabilizačné a regulačné kroky v neustále sa meniacom prostredí poskytovania zdravotnej starostlivosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 3-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené103.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.