Počet záznamov: 1
Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na prvom stupni ZŠ
Názov Vnímanie a implementácia inovatívnych prvkov vo výučbe učiteľmi na prvom stupni ZŠ Autorské údaje Nikola Barčíková Autor Barčíková Nikola Zdrojový dokument Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 13, č. 2 (2024), s.9-12. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1805-0638 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá školstvo * učitelia * školy základné * inovácia * implementácia Anotácia Článok sa zameriava na vnímanie a implementáciu inovatívnych prvkov vo výučbe na prvom stupni základných škôl na Slovensku. Cieľom výskumu bolo preskúmať, ako učitelia na tejto úrovni vzdelávania vnímajú nové pedagogické prístupy a technológie a ako ich integrujú do svojej výučbovej praxe. Hlavnými cieľmi výskumu boli identifikácia charakteristických znakov inovatívnych učiteľov na 1. stupni ZŠ na Slovensku a zistenie, čo títo učitelia považujú za pedagogické inovácie vo svojej praxi. Výskum využíval kvantitatívnu metodológiu, konkrétne dotazníkovú metódu. Výskumný súbor tvorili učitelia na prvom stupni základných škôl na Slovensku, s počtom respondentov 410. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 469.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1