- K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej int…
Počet záznamov: 1  

K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie

  1. Názov K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie
    Autorské údajeVladimíra Hladíková, Katarína Kedžuchová
    Autor Hladíková Vladimíra
    Spoluautori Kedžuchová Katarína
    Zdrojový dokument Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 13, č. 2 (2024), s. 13-18. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1805-0638
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá influencer marketing * marketing elektronický * technológia * digitalizácia * myslenie kritické * gramotnosť digitálna
    AnotáciaVedecký príspevok sa zaoberá fenoménom virtuálnych influencerov, ktorí sa v posledných rokoch stali kľúčovou súčasťou digitálneho marketingu. Virtuálni influenceri, vytvorení pomocou technológií CGI a 3D modelovania, prinášajú nové príležitosti v oblasti propagácie produktov, no súčasne vyvolávajú otázky týkajúce sa fenoménu technologickej interferencie, kognitívneho preťaženia a etických výziev. Vedecký príspevok analyzuje vývoj a kategorizáciu virtuálnych influencerov, ich využitie v marketingových kampaniach a dopady na správanie a rozhodovanie používateľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené438.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.