Počet záznamov: 1
K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie
Názov K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie Autorské údaje Vladimíra Hladíková, Katarína Kedžuchová Autor Hladíková Vladimíra Spoluautori Kedžuchová Katarína Zdrojový dokument Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 13, č. 2 (2024), s. 13-18. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1805-0638 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá influencer marketing * marketing elektronický * technológia * digitalizácia * myslenie kritické * gramotnosť digitálna Anotácia Vedecký príspevok sa zaoberá fenoménom virtuálnych influencerov, ktorí sa v posledných rokoch stali kľúčovou súčasťou digitálneho marketingu. Virtuálni influenceri, vytvorení pomocou technológií CGI a 3D modelovania, prinášajú nové príležitosti v oblasti propagácie produktov, no súčasne vyvolávajú otázky týkajúce sa fenoménu technologickej interferencie, kognitívneho preťaženia a etických výziev. Vedecký príspevok analyzuje vývoj a kategorizáciu virtuálnych influencerov, ich využitie v marketingových kampaniach a dopady na správanie a rozhodovanie používateľov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 438.1 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1