- Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education P…
Počet záznamov: 1  

Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education Product

  1. Názov Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education Product
    Preklad názvuImerzívny marketing pre univerzity ako nástroj na propagáciu vzdelávacích produktov
    Autorské údajeNadiia Artiukhova, Oleksandr Dluhopolskyi
    Autor Artiukhova Nadiia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Spoluautori Dluhopolskyi Oleksandr
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 4-14. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081
    Poznámky09I03-03-V04-00522/2024/VA. - 0124U000545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá univerzity * vzdelávanie * marketing * propagácia
    AnotáciaTáto štúdia skúma potenciál technológií imerzívneho marketingu na propagáciu vzdelávacích služieb. Analyzujeme výhody imerzívneho marketingu pre vnímanie značky, zapojenie zákazníkov a poznatky založené na dátach. Bibliometrická analýza odhaľuje súvislosť medzi imerzívnym marketingom a marketingovými stratégiami univerzít. Navrhujeme integráciu imerzívneho marketingu (VR, AR, interaktívne zážitky) s cieľom zvýšiť zapojenie, porozumenie a udržanie si študentov medzi potenciálnymi študentmi. Medzi konkrétne výhody patrí vytváranie pútavých príbehov, personalizované vzdelávacie zážitky a simulácie reálneho sveta. Tieto stratégie môžu zvýšiť povedomie o značke, odlíšiť inštitúcie a generovať cenné údaje o používateľoch na optimalizáciu marketingového úsilia. Medzi výzvy patrí dostupnosť technológií, náklady na vývoj obsahu a školenie zamestnancov v oblasti imerzívnych technológií. Prekonanie týchto výziev umožňuje vzdelávacím inštitúciám využiť imerzívny marketing na získanie konkurenčnej výhody pri prilákaní a udržaní študentov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00131-002, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.