- The Use of Neuromanagement to Optimize the Internal Communication of …
Počet záznamov: 1  

The Use of Neuromanagement to Optimize the Internal Communication of Companies

  1. Názov The Use of Neuromanagement to Optimize the Internal Communication of Companies
    Preklad názvuVyužitie neuromanagementu na optimalizáciu internej komunikácie spoločností
    Autorské údajeKristína Dúbravská
    Autor Dúbravská Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 15-28. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081
    PoznámkyA-25-102/3020-09
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuroveda * manažment * komunikácia interná * komunikácia firemná
    AnotáciaPredložený článok sa zameriava na neuromanažment a jeho cieľom je preskúmať, ako neuromanažment a moderné neurovedné metódy môžu zvýšiť efektivitu pracovných tímov. Primárnym cieľom článku je poukázať na potenciál neuromanažmentu pri optimalizácii interných komunikačných procesov v spoločnostiach a poskytnúť manažérom praktické odporúčania na zlepšenie interakcií a komunikácie vzhľadom na zmeny, ktoré priniesol prechod na prácu na diaľku. Prieskum vykonaný vo vybranej spoločnosti odhalil, že zamestnanci uprednostňujú online komunikáciu bez vizuálnych prvkov, čo obmedzuje neverbálne vyjadrovanie a významne ovplyvňuje mozgovú aktivitu. Tento jav zdôrazňuje potrebu hlbšieho skúmania tímových interakcií pomocou pokročilých neurovedných techník, ako je hyperskenovanie. Hyperskenovanie je identifikované ako vysoko účinný nástroj na štúdium neurálnej synchronizácie medzi účastníkmi komunikácie. Ponúka praktické spôsoby, ako zlepšiť tímovú dynamiku, podporiť empatické prepojenia a zvýšiť angažovanosť zamestnancov. Článok zdôrazňuje kľúčovú úlohu neuromanažmentu pri riešení výziev digitálnej transformácie a jeho príspevok k rozvoju efektívnych a inovatívnych stratégií internej komunikácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00131-006, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené495.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.