Počet záznamov: 1  

Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty

  1. Názov Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty
    Preklad názvuPosilňovanie povedomia o značke ako určujúceho faktora lojality spotrebiteľov
    Autorské údajeFilip Žiak
    Autor Žiak Filip EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 110-119. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081
    PoznámkyVEGA 1/0392/2023
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * zákazníci * značky * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaV dnešnom konkurenčnom prostredí je povedomie o značke kľúčovým faktorom lojality spotrebiteľov, pretože zákazníci s väčšou pravdepodobnosťou opakovane nakupujú od značky, s ktorou sa emocionálne a kognitívne stotožňujú. Táto práca sa zaoberá hodnotením rôznych faktorov, ako sú nákupné skúsenosti, dôvera, autenticita značky, zákaznícky servis, nástroje digitálneho marketingu a ich vplyv na vytváranie pozitívneho vnímania značky. Výsledky naznačujú, že zvýšené povedomie o značke vedie k vyššej úrovni lojality zákazníkov, čo má priamy vplyv na dlhodobú udržateľnosť značky na trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00131-009, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené806.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.