Počet záznamov: 1
Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty
Názov Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty Preklad názvu Posilňovanie povedomia o značke ako určujúceho faktora lojality spotrebiteľov Autorské údaje Filip Žiak Autor Žiak Filip EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2025), s. 110-119. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081 Poznámky VEGA 1/0392/2023 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * zákazníci * značky * lojálnosť zákazníkov Anotácia V dnešnom konkurenčnom prostredí je povedomie o značke kľúčovým faktorom lojality spotrebiteľov, pretože zákazníci s väčšou pravdepodobnosťou opakovane nakupujú od značky, s ktorou sa emocionálne a kognitívne stotožňujú. Táto práca sa zaoberá hodnotením rôznych faktorov, ako sú nákupné skúsenosti, dôvera, autenticita značky, zákaznícky servis, nástroje digitálneho marketingu a ich vplyv na vytváranie pozitívneho vnímania značky. Výsledky naznačujú, že zvýšené povedomie o značke vedie k vyššej úrovni lojality zákazníkov, čo má priamy vplyv na dlhodobú udržateľnosť značky na trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00131-009, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 806.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1