- Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of …
Počet záznamov: 1  

Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of Sustainability and Competitiveness

  1. Názov Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of Sustainability and Competitiveness
    Preklad názvuEfektívny marketingový mix výrobnej spoločnosti v kontexte udržateľnosti a konkurencieschopnosti
    Autorské údajeViktorie Kováříková, Zuzana Dzilská, František Pollák
    Autor Kováříková Viktorie
    Spoluautori Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 20, č. 1 (2025), s. 19-32. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2025.20.1.3
    PoznámkyVEGA 1/0110/24. - IGMP I-25-103-00
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * konkurencieschopnosť * analýzy * benchmarking * zákazníci * stratégia marketingová
    AnotáciaMarketing je nevyhnutnou súčasťou každého podniku a správne navrhnutý marketingový mix zabezpečuje jej úspech, efektivitu a konkurencieschopnosť na trhu. Marketingový mix je kľúčovým nástrojom, ktorý manažérom umožňuje zostať konkurencieschopnými v globálnom vysoko konkurenčnom prostredí. Tento článok poskytuje komplexný pohľad na marketingový mix spoločnosti Faber-Castell a zameriava sa na analýzu silných a slabých stránok. Hlavnou aplikovanou metodikou sú štrukturálne analýzy, benchmarking, SWOT analýza, IFE a EFE Matrix a analýza marketingového mixu. Výsledky naznačujú, že podnik Faber-Castell monitoruje a prispôsobuje marketingové stratégie a aktivity tak, aby zostal konkurencieschopný a reagoval na potreby zákazníkov. Ďalej sa zameriava na kvalitu, inovácie a udržateľnosť, aby si udržal svoju pozíciu na trhu a získala konkurenčnú výhodu. Navyše získava aj konkurenčnú výhodu vďaka udržateľným produktom, ktoré sú dnes trendy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00147-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené178 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.