Počet záznamov: 1
Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Architecture
Názov Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Architecture Autorské údaje Torgny Roxå, Jaromír Novák, Lucia Hlavatá, Gabriela Pleschová, Roisín Curran, Vicky Davies Autor Roxå Torgny Spoluautori Novák Jaromír EUBFNHCKO - Kompetenčné centrum FNH Hlavatá Lucia Pleschová Gabriela Curran Roisín Davies Vicky Zdrojový dokument International Journal for Academic Development. Vol. early access (2025), pp. 1-15. - Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 1360-144X DOI 10.1080/1360144X.2025.2501187 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá pedagogika * vzdelávanie * univerzity * efektívnosť Anotácia Hodnotenie novovytvorených pedagogických programov pre pedagógov na začiatku kariéry, ktoré boli dodané akademickými vývojármi (ADs) na dve univerzity v strednej Európe. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00168-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 824.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1