- Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Arch…
Počet záznamov: 1  

Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Architecture

  1. Názov Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Architecture
    Autorské údajeTorgny Roxå, Jaromír Novák, Lucia Hlavatá, Gabriela Pleschová, Roisín Curran, Vicky Davies
    Autor Roxå Torgny
    Spoluautori Novák Jaromír EUBFNHCKO - Kompetenčné centrum FNH
    Hlavatá Lucia
    Pleschová Gabriela
    Curran Roisín
    Davies Vicky
    Zdrojový dokument International Journal for Academic Development. Vol. early access (2025), pp. 1-15. - Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 1360-144X
    DOI 10.1080/1360144X.2025.2501187
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá pedagogika * vzdelávanie * univerzity * efektívnosť
    AnotáciaHodnotenie novovytvorených pedagogických programov pre pedagógov na začiatku kariéry, ktoré boli dodané akademickými vývojármi (ADs) na dve univerzity v strednej Európe.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00168-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené824.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.