Počet záznamov: 1
Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses
Title Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses Author info Jana Andrýsková, Iva Straková, Robert Zich Author Andrýsková Jana Co-authors Straková Ivana Zich Robert Source document Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. Roč. 20, č. 1 (2024), s. 85-105. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords podnik rodinný * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * budovanie značky * hodnota pridaná * stratégia marketingová Annotation Skúmanie online komunikácie značky rodinných firiem vo vinárskom, gastronomickom a stavebnom priemysle. Analýza prepojenia medzi prvkami značky a rodinnými aspektmi používanými v online komunikácii značky a ich spoločným vplyvom. Výsledky ukazujú, že vinársky priemysel je jediný z 3 analyzovaných sektorov, ktorý využíva rodinné aspekty v komunikácii značky rodinných firiem. Ostatné 2 sektory využívajú rodinné aspekty v komunikácii značky len v minimálnej miere. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 215.4 KB publicly available článok
Počet záznamov: 1