Počet záznamov: 1
Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses
Názov Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses Autorské údaje Jana Andrýsková, Iva Straková, Robert Zich Autor Andrýsková Jana Spoluautori Straková Ivana Zich Robert Zdrojový dokument Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. Roč. 20, č. 1 (2024), s. 85-105. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá podnik rodinný * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * budovanie značky * hodnota pridaná * stratégia marketingová Anotácia Skúmanie online komunikácie značky rodinných firiem vo vinárskom, gastronomickom a stavebnom priemysle. Analýza prepojenia medzi prvkami značky a rodinnými aspektmi používanými v online komunikácii značky a ich spoločným vplyvom. Výsledky ukazujú, že vinársky priemysel je jediný z 3 analyzovaných sektorov, ktorý využíva rodinné aspekty v komunikácii značky rodinných firiem. Ostatné 2 sektory využívajú rodinné aspekty v komunikácii značky len v minimálnej miere. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 215.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1