- Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Bra…
Počet záznamov: 1  

Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses

  1. Názov Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses
    Autorské údajeJana Andrýsková, Iva Straková, Robert Zich
    Autor Andrýsková Jana
    Spoluautori Straková Ivana
    Zich Robert
    Zdrojový dokument Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. Roč. 20, č. 1 (2024), s. 85-105. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnik rodinný * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * budovanie značky * hodnota pridaná * stratégia marketingová
    AnotáciaSkúmanie online komunikácie značky rodinných firiem vo vinárskom, gastronomickom a stavebnom priemysle. Analýza prepojenia medzi prvkami značky a rodinnými aspektmi používanými v online komunikácii značky a ich spoločným vplyvom. Výsledky ukazujú, že vinársky priemysel je jediný z 3 analyzovaných sektorov, ktorý využíva rodinné aspekty v komunikácii značky rodinných firiem. Ostatné 2 sektory využívajú rodinné aspekty v komunikácii značky len v minimálnej miere.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF215.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.