Počet záznamov: 1
An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management
Názov An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management Preklad názvu Inovatívna pilotná štúdia etnocentrizmu v kontexte vizuálnych prvkov v marketingovom manažmente Autorské údaje Marián Čvirik, Naqibullah Daneshjo, Ferdinand Daňo, Peter Drábik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. Pp. 823-834. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025 ; Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-96-4115-4 Poznámky KEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23. - A-24-102/0025/00. - A-25-102/3020/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Singapur Heslá spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * generácie * produkty Anotácia Článok skúma interdisciplinárnu tému: etnocentrizmus a vnímanie farieb. Skúma sa level etnocentrizmu spotrebiteľov v generácii Z a vnímanie a preferencia farieb. Sleduje sa ich vzájomné ovplyvňovanie. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00174-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 13.3 MB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1