- An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual E…
Počet záznamov: 1  

An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management

  1. Názov An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management
    Preklad názvuInovatívna pilotná štúdia etnocentrizmu v kontexte vizuálnych prvkov v marketingovom manažmente
    Autorské údajeMarián Čvirik, Naqibullah Daneshjo, Ferdinand Daňo, Peter Drábik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. Pp. 823-834. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025 ; Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-96-4115-4
    PoznámkyKEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23. - A-24-102/0025/00. - A-25-102/3020/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSingapur
    Heslá spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * generácie * produkty
    AnotáciaČlánok skúma interdisciplinárnu tému: etnocentrizmus a vnímanie farieb. Skúma sa level etnocentrizmu spotrebiteľov v generácii Z a vnímanie a preferencia farieb. Sleduje sa ich vzájomné ovplyvňovanie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00174-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené13.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.