Počet záznamov: 1
An Empirical Investigation into SMEs’ Propensity to Expend Resources on Promotional Activities Within a Catching-Up Market
Názov An Empirical Investigation into SMEs’ Propensity to Expend Resources on Promotional Activities Within a Catching-Up Market Preklad názvu Empirické skúmanie sklonu malých a stredných podnikov vynakladať zdroje na propagačné aktivity v rámci dobiehajúceho trhu Autorské údaje František Pollák, Peter Markovič, Zuzana Dzilská Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. Pp. 111-124. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025 ; Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-96-4115-4 Poznámky VEGA 1/0110/24. - IVSUPS2305 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Singapur Heslá digitalizácia * podnik malý * podnik stredný * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť Anotácia Otázka efektívneho využívania podnikových zdrojov je v čase zrýchlenej digitalizácie viac než aktuálna. Hlavným cieľom štúdie je vytvoriť referenčnú empirickú základňu pre širší výskum zrýchlenej digitalizácie. Na základe súčasného stavu poznatkov je výskumný problém identifikovaný na úrovni zisťovania faktov so zameraním na ochotu podnikov investovať do vlastnej propagácie. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00174-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 395.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1