Počet záznamov: 1
Inovatívny marketing
Názov Inovatívny marketing Autorské údaje Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Zuzana Francová, recenzenti: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Martin Rovňák Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Hudáková Monika (Recenzent) Čechura Lukáš (Recenzent) Rovňák Martin (Recenzent) Vydavateľské údaje Košice : PETIT , 2025. - 151 s. [7,5 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-973836-5-7 Poznámky KEGA 003EU-4/2025. - VEGA 1/0064/23 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * inovácia * efektívnosť ekonomická * riadenie obchodu * segmentácia trhu * dizajn produktový * trh * riadenie podnikové * ukazovatele * hodnotenie Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00201-001, originál dokumentu Dostupnosť Plný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti
kniha
Počet záznamov: 1