Počet záznamov: 1
Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok
Názov Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok Preklad názvu Vnímanie etikiet vína spotrebiteľmi: Prípadová štúdia Vitis Pezinok Autorské údaje Vanesa Pospíšilová, Petra Smetanová Autor Pospíšilová Vanesa EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Spoluautori Smetanová Petra EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference : Proceedings : 22 - 23 May 2025, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia. Pp. 289-302. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025 / Uderianová Lucia ; Schmidt Martin ; Kareem Issam Abdallah ; Artiukhov Artem ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113 DOI 10.53465/CEECBE.2025.9788022552257.289-302 Poznámky I-24-112-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * spotrebitelia * stratégia marketingová * značky * agropodnikanie * poľnohospodárstvo * vývoz * víno * vinohradníctvo * etikety Anotácia Preskúmanie, ako zákazníci vnímajú rôzne etikety vín z vybraného vinárstva Vitis Pezinok. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00152-007, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 345.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1