- Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok
Počet záznamov: 1  

Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok

  1. Názov Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok
    Preklad názvuVnímanie etikiet vína spotrebiteľmi: Prípadová štúdia Vitis Pezinok
    Autorské údajeVanesa Pospíšilová, Petra Smetanová
    Autor Pospíšilová Vanesa EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Spoluautori Smetanová Petra EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference : Proceedings : 22 - 23 May 2025, Prague, Czech Republic - Bratislava, Slovakia. Pp. 289-302. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025 / Uderianová Lucia ; Schmidt Martin ; Kareem Issam Abdallah ; Artiukhov Artem ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113
    DOI 10.53465/CEECBE.2025.9788022552257.289-302
    PoznámkyI-24-112-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * spotrebitelia * stratégia marketingová * značky * agropodnikanie * poľnohospodárstvo * vývoz * víno * vinohradníctvo * etikety
    AnotáciaPreskúmanie, ako zákazníci vnímajú rôzne etikety vín z vybraného vinárstva Vitis Pezinok.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00152-007, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF 345.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.