Počet záznamov: 1
The Importance of Loyalty Programs in CRM
Názov The Importance of Loyalty Programs in CRM Preklad názvu Dôležitosť vernostných programov v CRM Autorské údaje Denisa Veselá, Zuzana Dzilská, František Pollák Autor Veselá Denisa Spoluautori Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Perspectives : Journal on Economic and Social Issues. Vol. 11, no. 1 (2025), pp. 36-50. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. ISSN 1339-8245 Poznámky VEGA 1/0110/24. - IGMP I-25 103-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reťazce obchodné * programy vernostné * marketing * reklama * zákazníci Anotácia Článok sa zaoberá témou výskumu a porovnania vernostných programov v spoločnostiach Tesco Stores ČR a.s. a Lidl Česká republika v.o.s. Cieľom je preskúmať vernostné programy v rámci riadenia vzťahov so zákazníkmi a porovnať rôzne prístupy k osvedčeným postupom so zhrnutím zistení. Použité vedecké metódy boli analýza interných dokumentov, analýza vnútorného prostredia vybraných spoločností, metóda pozorovania, dotazníkový prieskum, analýza a klasifikácia údajov, metóda porovnávania, dedukčná metóda a metóda osvedčených postupov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00225-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 825.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1