- The Importance of Loyalty Programs in CRM
Počet záznamov: 1  

The Importance of Loyalty Programs in CRM

  1. Názov The Importance of Loyalty Programs in CRM
    Preklad názvuDôležitosť vernostných programov v CRM
    Autorské údajeDenisa Veselá, Zuzana Dzilská, František Pollák
    Autor Veselá Denisa
    Spoluautori Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Perspectives : Journal on Economic and Social Issues. Vol. 11, no. 1 (2025), pp. 36-50. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. ISSN 1339-8245
    PoznámkyVEGA 1/0110/24. - IGMP I-25 103-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reťazce obchodné * programy vernostné * marketing * reklama * zákazníci
    AnotáciaČlánok sa zaoberá témou výskumu a porovnania vernostných programov v spoločnostiach Tesco Stores ČR a.s. a Lidl Česká republika v.o.s. Cieľom je preskúmať vernostné programy v rámci riadenia vzťahov so zákazníkmi a porovnať rôzne prístupy k osvedčeným postupom so zhrnutím zistení. Použité vedecké metódy boli analýza interných dokumentov, analýza vnútorného prostredia vybraných spoločností, metóda pozorovania, dotazníkový prieskum, analýza a klasifikácia údajov, metóda porovnávania, dedukčná metóda a metóda osvedčených postupov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00225-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF825.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.