- Language as a Sales Tool: Chatbots and Their Influence on Customers
Počet záznamov: 1  

Language as a Sales Tool: Chatbots and Their Influence on Customers

  1. Názov Language as a Sales Tool: Chatbots and Their Influence on Customers
    Preklad názvuJazyk ako nástroj predaja: chatboty a ich vplyv na zákazníkov
    Autorské údajeFilip Kalaš, Pavol Lipták
    Autor Kalaš Filip EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Spoluautori Lipták Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentBook of Abstracts of the International Conference on Economics, Finance & Business, Venice. Pp. 3. - Praha : International Institute of Social and Economic Sciences, 2025 ; International Conference on Economics, Finance & Business
    PoznámkyAbstrakt. - A-25-106/3020-18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá chatboty * marketing * značky * správanie spotrebiteľa
    Kategória EPCAbstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00229-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené11.9 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.