- Sladké ma rado značku
Počet záznamov: 1  

Sladké ma rado značku

  1. Názov Sladké ma rado značku
    Autorské údajeTatiana Kapitánová
    Autor Kapitánová Tatiana
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 83 (5-6) (2025), s. 36-38. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá sortiment tovaru * cukrovarníctvo * štýl životný * dopyt spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaNaprieč všetkými kategóriami v súčasnosti cítiť výrazný vplyv zdravšieho životného štýlu. Tento trend sa nevyhol ani segmentu cukroviniek, no je oveľa slabší. Spotrebitelia si sladké radi doprajú, napríklad keď sa chcú odmeniť alebo si zlepšiť náladu. Vtedy snaha o znižovanie množstva prijatých kalórií ustupuje trošku bokom. Zákazníci síce chcú skúšať aj nové chute, ale často ostávajú verní svojim sladkým favoritom a overeným značkám, na ktoré sa môžu spoľahnúť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 83

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.