- Exploring the Factors Affecting Students’ Internet Habits, Self-Effic…
Počet záznamov: 1  

Exploring the Factors Affecting Students’ Internet Habits, Self-Efficacy in E-Learning, and Academic Achievement: Structural Equation Modeling Approach

  1. Názov Exploring the Factors Affecting Students’ Internet Habits, Self-Efficacy in E-Learning, and Academic Achievement: Structural Equation Modeling Approach
    Preklad názvuSkúmanie faktorov ovplyvňujúcich internetové návyky študentov, e-learningové sebavedomie a študijné výsledky: Prístup modelovania štrukturálnych rovníc
    Autorské údajeSenad Bećirović, Mersad Dervic, aut. Boris Mattoš
    Autor Bećirović Senad EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Spoluautori Dervic Mersad
    Ďalší autori Mattoš Boris EUBFMVKMV - Katedra medzinárodných politických vzťahov FMV
    Zdrojový dokument Sage Open : [Open Access Publication from SAGE]. Vol. 15, no. 2 (2025), pp. 1-21. - Thousand Oaks : SAGE. ISSN 2158-2440
    DOI 10.1177/21582440251339286
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: CCC
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá internet * študenti * učenie strojové * vzdelávanie elektronické * sebavedomie
    AnotáciaCieľom tohto výskumu je preskúmať premenné, ktoré by mohli ovplyvniť internetové návyky študentov univerzitného štúdia, ich sebavedomie v oblasti e-vzdelávania a akademické výsledky v technologicky vylepšenom prostredí výučby a učenia. Na dosiahnutie vyššie uvedeného cieľa bol použitý model úspešnosti informačného systému (ISS) a model akceptácie technológií (TAM). Celkovo 371 študentov odpovedalo na online dotazník. Na overenie hypotetického modelu a preskúmanie, či údaje zodpovedajú výskumnému rámcu, bolo vykonané modelovanie štrukturálnych rovníc (SEM) a konfirmačná faktorová analýza (CFA). Analýza korelácie osôb odhalila najsilnejšiu pozitívnu a významnú koreláciu medzi zámerom používať e-vzdelávanie a spokojnosťou používateľov, ako aj medzi sebavedomím v oblasti e-vzdelávania a internetovými návykmi, zatiaľ čo mierne negatívne a významné korelácie boli zistené medzi úzkosťou z používania počítača a spokojnosťou používateľov a technologickou zložitosťou a spokojnosťou používateľov. Výsledky štúdie ďalej odhalili, že internetové návyky a sebavedomie v oblasti e-vzdelávania významne predpovedajú akademické výsledky študentov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00241-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF754.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.