Počet záznamov: 1
Exploring the Factors Affecting Students’ Internet Habits, Self-Efficacy in E-Learning, and Academic Achievement: Structural Equation Modeling Approach
Názov Exploring the Factors Affecting Students’ Internet Habits, Self-Efficacy in E-Learning, and Academic Achievement: Structural Equation Modeling Approach Preklad názvu Skúmanie faktorov ovplyvňujúcich internetové návyky študentov, e-learningové sebavedomie a študijné výsledky: Prístup modelovania štrukturálnych rovníc Autorské údaje Senad Bećirović, Mersad Dervic, aut. Boris Mattoš Autor Bećirović Senad EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Spoluautori Dervic Mersad Ďalší autori Mattoš Boris EUBFMVKMV - Katedra medzinárodných politických vzťahov FMV Zdrojový dokument Sage Open : [Open Access Publication from SAGE]. Vol. 15, no. 2 (2025), pp. 1-21. - Thousand Oaks : SAGE. ISSN 2158-2440 DOI 10.1177/21582440251339286 Poznámky Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: CCC Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá internet * študenti * učenie strojové * vzdelávanie elektronické * sebavedomie Anotácia Cieľom tohto výskumu je preskúmať premenné, ktoré by mohli ovplyvniť internetové návyky študentov univerzitného štúdia, ich sebavedomie v oblasti e-vzdelávania a akademické výsledky v technologicky vylepšenom prostredí výučby a učenia. Na dosiahnutie vyššie uvedeného cieľa bol použitý model úspešnosti informačného systému (ISS) a model akceptácie technológií (TAM). Celkovo 371 študentov odpovedalo na online dotazník. Na overenie hypotetického modelu a preskúmanie, či údaje zodpovedajú výskumnému rámcu, bolo vykonané modelovanie štrukturálnych rovníc (SEM) a konfirmačná faktorová analýza (CFA). Analýza korelácie osôb odhalila najsilnejšiu pozitívnu a významnú koreláciu medzi zámerom používať e-vzdelávanie a spokojnosťou používateľov, ako aj medzi sebavedomím v oblasti e-vzdelávania a internetovými návykmi, zatiaľ čo mierne negatívne a významné korelácie boli zistené medzi úzkosťou z používania počítača a spokojnosťou používateľov a technologickou zložitosťou a spokojnosťou používateľov. Výsledky štúdie ďalej odhalili, že internetové návyky a sebavedomie v oblasti e-vzdelávania významne predpovedajú akademické výsledky študentov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00241-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 754.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1