- The Role of Intrinsic and Prosocial Motivation, Perceived Organizatio…
Počet záznamov: 1  

The Role of Intrinsic and Prosocial Motivation, Perceived Organizational Support and Job Autonomy in Strengthening the Work Engagement of University Teachers

  1. Názov The Role of Intrinsic and Prosocial Motivation, Perceived Organizational Support and Job Autonomy in Strengthening the Work Engagement of University Teachers
    Preklad názvuÚloha vnútornej a prosociálnej motivácie, vnímanej organizačnej podpory a pracovnej autonómie pri posilňovaní pracovného zapojenia vysokoškolských učiteľov
    Autorské údajeNadežda Jankelová, Zuzana Joniaková, Natália Matkovčíková
    Autor Jankelová Nadežda EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 14, no. 1 (2025), pp. 326-341. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309
    DOI 10.18421/TEM141-29
    PoznámkyVEGA 1/0010/23. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá motivácia pracovná * vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie dospelých * učitelia * školy vysoké * organizácia podniku * prostredie pracovné
    AnotáciaCieľom výskumu je preskúmať súvislosť medzi vnútornou a prosociálnou motiváciou a angažovanosťou v práci, ako aj potvrdiť úlohu vnímanej organizačnej podpory a pracovnej autonómie v tejto súvislosti. Údaje boli získané prostredníctvom dotazníkového prieskumu v období od októbra do novembra 2022. Respondentmi boli vysokoškolskí učitelia zo slovenských univerzít a vysokých škôl. Zistenia poukazujú na pozitívnu súvislosť medzi vnútornou a prosociálnou motiváciou vysokoškolských učiteľov a ich pracovnou angažovanosťou. Významnejšiu úlohu zohráva vnútorná motivácia, ktorú však učitelia v súčasnosti pociťujú menej.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00242-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF836.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.