Počet záznamov: 1
Zlepšovanie kvality služieb prostredníctvom štatistickej analýzy spätnej väzby zákazníkov
Názov Zlepšovanie kvality služieb prostredníctvom štatistickej analýzy spätnej väzby zákazníkov Autorské údaje Alexandra Filipová Autor Filipová Alexandra EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVII. (2025) : Reviewed Proceedings of Posts from a 27. International Scientific Conference : April 16 - 18, 2025, Košice - Kaluža. S. 40-45. - Košice : KKM PHF, 2025 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVII. (2025) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5235-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá služby * zákazníci * konkurencia * optimalizácia * efektívnosť * väzba spätná Anotácia Kvalita služieb je v súčasnosti jedným z rozhodujúcich faktorov úspechu organizácií v konkurenčnom prostredí. Spokojnosť zákazníkov a ich skúsenosti so službami nadobúdajú čoraz väčší význam, a preto je spätná väzba zákazníkov vnímaná ako strategický nástroj zlepšovania kvality služieb a optimalizácie procesov. Jej efektívne využitie však závisí od správneho zberu, spracovania a analytického vyhodnotenia získaných údajov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00263-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 378.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1