- Zlepšovanie kvality služieb prostredníctvom štatistickej analýzy spät…
Počet záznamov: 1  

Zlepšovanie kvality služieb prostredníctvom štatistickej analýzy spätnej väzby zákazníkov

  1. Názov Zlepšovanie kvality služieb prostredníctvom štatistickej analýzy spätnej väzby zákazníkov
    Autorské údajeAlexandra Filipová
    Autor Filipová Alexandra EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori
    Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVII. (2025) : Reviewed Proceedings of Posts from a 27. International Scientific Conference : April 16 - 18, 2025, Košice - Kaluža. S. 40-45. - Košice : KKM PHF, 2025 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVII. (2025) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5235-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá služby * zákazníci * konkurencia * optimalizácia * efektívnosť * väzba spätná
    AnotáciaKvalita služieb je v súčasnosti jedným z rozhodujúcich faktorov úspechu organizácií v konkurenčnom prostredí. Spokojnosť zákazníkov a ich skúsenosti so službami nadobúdajú čoraz väčší význam, a preto je spätná väzba zákazníkov vnímaná ako strategický nástroj zlepšovania kvality služieb a optimalizácie procesov. Jej efektívne využitie však závisí od správneho zberu, spracovania a analytického vyhodnotenia získaných údajov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00263-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené378.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.