- Na digitál letáky prechádzajú pomaly
Počet záznamov: 1  

Na digitál letáky prechádzajú pomaly

  1. Názov Na digitál letáky prechádzajú pomaly
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 84 (7-8) (2025), s. 38-39. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá prostriedky reklamné * podpora predaja * zľavy obchodné * dopyt spotrebiteľský * digitalizácia * aplikácie mobilné
    AnotáciaAutomatizácia, robotizácia, umelá inteligencia. To sú pojmy, ktoré dnes hýbu biznisovým svetom a neobchádzajú ani takú zdanlivo stabilnú kategóriu, akou sú letáky a letákové akcie. Analýza obrovského množstva dát, z ktorého obchodník potrebuje vybrať, čo bude najbližšie propagovať, je veľmi dôležitou súčasťou lákania spotrebiteľov do predajní. Obchodníci sa totiž zhodujú v tom, že akciové letáky stále zostávajú dôležitým jazýčkom na váhach pri rozhodovaní, do akého obchodu napokon spotrebiteľ vojde.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 84

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.