Počet záznamov: 1
Na digitál letáky prechádzajú pomaly
Názov Na digitál letáky prechádzajú pomaly Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 84 (7-8) (2025), s. 38-39. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá prostriedky reklamné * podpora predaja * zľavy obchodné * dopyt spotrebiteľský * digitalizácia * aplikácie mobilné Anotácia Automatizácia, robotizácia, umelá inteligencia. To sú pojmy, ktoré dnes hýbu biznisovým svetom a neobchádzajú ani takú zdanlivo stabilnú kategóriu, akou sú letáky a letákové akcie. Analýza obrovského množstva dát, z ktorého obchodník potrebuje vybrať, čo bude najbližšie propagovať, je veľmi dôležitou súčasťou lákania spotrebiteľov do predajní. Obchodníci sa totiž zhodujú v tom, že akciové letáky stále zostávajú dôležitým jazýčkom na váhach pri rozhodovaní, do akého obchodu napokon spotrebiteľ vojde. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 84

článok
Počet záznamov: 1