Počet záznamov: 1
Knowledge Sharing and Customer Knowledge Management in the Context of Sustainability and CSR: A Case Study of the Fashion Industry in Poland
Názov Knowledge Sharing and Customer Knowledge Management in the Context of Sustainability and CSR: A Case Study of the Fashion Industry in Poland Preklad názvu Zdielanie znalostí a riadenie znalostí zákazníkov v kontexte udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti podnikov: prípadová štúdia módneho priemyslu v Poľsku Autorské údaje Natalia Kozik, Malgorzata Agnieszka Jarossová Autor Kozik Natalia Spoluautori Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Proceedings of the 26th European Conference on Knowledge Management : VOL 1. Pp. 524-533. - Reading : Academic Conferences and Publishing International Limited, 2025 ; European Conference on Knowledge Management. ISSN 2048-8971 DOI 10.34190/eckm.26.1.3618 Poznámky 069/ZJO/2024/POT. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá priemysel odevný * maloobchod * manažment znalostný * zákazníci * podnik * obchod elektronický * udržateľnosť * zodpovednosť podniku spoločenská * Poľsko Anotácia Módny priemysel, ktorý dlhodobo zápasí s nadprodukciou, neudržateľným využívaním zdrojov a problémami s pracovnou silou, je čoraz viac nútený prijímať udržateľné a etické postupy. Moderní spotrebitelia očakávajú, že značky začlenia spoločenskú zodpovednosť firiem (CSR) do svojich operácií a transparentne budú o tomto úsilí informovať. Zdieľanie znalostí (KS), chápané ako interná a externá výmena informácií a osvedčených postupov, je kľúčové pre zlepšenie prevádzkovej výkonnosti a posilnenie vzťahov so spotrebiteľmi. Transparentná komunikácia aktivít CSR buduje dôveryhodnosť, dôveru a lojalitu k značke. Podobne aj riadenie znalostí zákazníkov (CKM), ktoré sa vzťahuje na zhromažďovanie, analýzu a využívanie údajov o spotrebiteľoch, umožňuje spoločnostiam zosúladiť marketingové a CSR stratégie s očakávaniami zákazníkov. V móde to zahŕňa personalizované posolstvá, ekologicky zamerané vernostné programy a iniciatívy, ako sú schémy vrátenia oblečenia alebo recyklácia. Preskúmanie úlohy riadenia znalostí zákazníkov a zdieľania znalostí v módnom priemysle v kontexte udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti firiem. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00311-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné 
článok
Počet záznamov: 1