Počet záznamov: 1  

Industrielles Innovationsmarketing

  1. Názov Industrielles Innovationsmarketing : Eine ganzheitliche Perspektive
    Autorské údajeMario Kliche
    Autor Kliche Mario
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 1991. - 198 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-409-13653-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Heslá inovácia * marketing * technológie nové * technika * mikroelektronika * priemysel * konkurencia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra669765

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    669765SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.