Počet záznamov: 1  

Einführung in das Marketing

  1. Názov Einführung in das Marketing : Begriff Marketing. Marktforschung, Marketingforschung. Marketinginstrumente. Direct Marketing. New Marketing. Zukünftiges Marketing
    Autorské údajeHeinz Dallmer, Helmut Kuhnle, Jürgen Witt
    Autor Dallmer Heinz
    Spoluautori Kuhnle Helmut
    Witt Jürgen
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 1991. - 143 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-409-13972-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum trhu * zákazníci * trh * politika výrobná * politika cenová * distribúcia * práca s verejnosťou * nástroje ekonomické * nástroje mimoekonomické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra669787, 669794

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    669787SEKSklad knižničného fonduvoľný
    669794SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.