Počet záznamov: 1
Promotional Strategy
Názov Promotional Strategy : Managing the Marketing Communications Process Autorské údaje James F. Engel, Martin R. Warshaw, Thomas C. Kinnear Autor Engel James F. Spoluautori Warshaw Martin R. Kinnear Thomas C. Vydavateľské údaje Homewood : Irwin , 1987. - 621 s. Vydanie 6. ed. ISBN 0-256-03643-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá marketing * predaj * stratégia podniková * komunikácia * rozhodovanie * organizácia práce * reklama * pracovníci * náklady * spotrebitelia * spracovanie dát Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 714124
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 714124 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1