Počet záznamov: 1  

Promotional Strategy

  1. Názov Promotional Strategy : Managing the Marketing Communications Process
    Autorské údajeJames F. Engel, Martin R. Warshaw, Thomas C. Kinnear
    Autor Engel James F.
    Spoluautori Warshaw Martin R.
    Kinnear Thomas C.
    Vydavateľské údajeHomewood : Irwin , 1987. - 621 s.
    Vydanie6. ed.
    ISBN0-256-03643-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá marketing * predaj * stratégia podniková * komunikácia * rozhodovanie * organizácia práce * reklama * pracovníci * náklady * spotrebitelia * spracovanie dát
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra714124

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    714124SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.