Počet záznamov: 1
Marketing a jeho úloha v trhovom hospodárstve
Názov Marketing a jeho úloha v trhovom hospodárstve Autorské údaje Antonín Mynař Autor Mynař Antonín Vydavateľské údaje Nitra : Inštitút výchovy a vzdelávania MPVŽ SR , 1991. - 119 s. Vydanie 1. vyd. Edícia Manažérska čítanka , 5 ISBN 80-7139-005-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * hospodárstvo trhové * podnik * spotreba * spotrebitelia * útvary podnikové * podnik veľký * prieskum trhu * predaj * výskum podnikový * vývoj výrobku * práca s verejnosťou * psychológia trhu * propagácia * reklama * distribúcia * predajne * poľnohospodárstvo * príručky Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 677142
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 677142 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1