Počet záznamov: 1  

Marketing a jeho úloha v trhovom hospodárstve

  1. Názov Marketing a jeho úloha v trhovom hospodárstve
    Autorské údajeAntonín Mynař
    Autor Mynař Antonín
    Vydavateľské údajeNitra : Inštitút výchovy a vzdelávania MPVŽ SR , 1991. - 119 s.
    Vydanie1. vyd.
    Edícia Manažérska čítanka , 5
    ISBN80-7139-005-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * hospodárstvo trhové * podnik * spotreba * spotrebitelia * útvary podnikové * podnik veľký * prieskum trhu * predaj * výskum podnikový * vývoj výrobku * práca s verejnosťou * psychológia trhu * propagácia * reklama * distribúcia * predajne * poľnohospodárstvo * príručky
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra677142

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    677142SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.