Počet záznamov: 1  

Readings in Strategic Marketing

  1. Názov Readings in Strategic Marketing : Analysis, Planning, and Implementation
    Autorské údajeBarton A. Weitz, Robin Wensley
    Autor Weitz Barton A.
    Spoluautori Wensley Robin
    Vydavateľské údajeChicago : Dryden Press , 1988. - 534 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-03-020864-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie strategické * analýza trhu * plánovanie strategické * podnik * plánovanie výroby * konkurencia * analýza nákladov * trh * modely trhu
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra677239

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    677239SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.