Počet záznamov: 1  

Marketing management

  1. Názov Marketing management : analysis, planning, implementation, and control [by] Philip Kotler : instructor's manual : instructors' manual 7th edition
    Autorské údajeSlimen Saliba, Bruce Wrenn
    Autor Saliba Slimen
    Spoluautori Wrenn Bruce
    Vydavateľské údajeEnglewood Cliffs : Prentice-Hall , 1991. - 239 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-13-552514-4
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * analýza trhu * plánovanie strategické * podnik * systémy informačné * trh kupujúceho * výrobky nové * predaj * reklama * riadenie strategické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Odkazy (1) - KNIHY
    Signatúra677257

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    677257SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.