Počet záznamov: 1  

Analytic Approaches to Product and Marketing Planning: The Second Conference

  1. Názov Analytic Approaches to Product and Marketing Planning: The Second Conference : Proceedings of Conference Cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University
    Vydavateľské údajeCambridge : Marketing Science Institute , 1982. - 383 s.
    Vydanie1. ed.
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá plánovanie výroby * marketing * konferencie * Cambridge * 1982 * analýza trhu * modely trhu * spotrebitelia * správanie * modely spotreby * papiere cenné * výrobky nové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra677258

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    677258SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.