Počet záznamov: 1  

Principles of Marketing

  1. Názov Principles of Marketing
    Autorské údajeThomas C. Kinnear, Kenneth L. Bernhardt
    Autor Kinnear Thomas C.
    Spoluautori Bernhardt Kenneth L.
    Vydavateľské údajeGlenview : Scott, Foresman and Co. , 1990. - 765 s.
    Vydanie3. ed.
    ISBN0-673-38565-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * plánovanie strategické * analýza trhu * spotrebitelia * správanie * výskum trhu * vývoj výrobku * distribúcia * obchod * predaj * tvorba cien * trh medzinárodný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra677285

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    677285SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.