Počet záznamov: 1
Mercator
Názov Mercator : Théorie et pratique du marketing Autorské údaje Jacques Lendrevie, Denis Lindon Autor Lendrevie Jacques Spoluautori Lindon Denis Vydavateľské údaje B.m. : Dalloz , 1990. - 513 s. Vydanie 4. éd. ISBN 2-247-01196-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * teória a prax * výskum trhu * nástroje ekonomické * spotreba * sociológia * psychológia * rozhodovanie * trh * predaj * zákazníci * metódy ekonomicko-matematické * prognózovanie * modelovanie * politika cenová * politika obchodná * diagnostikácia * plánovanie * kontrola * organizácia práce * kríza hospodárska * vzťahy hospodárske medzinárodné Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 678948, 683344
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 678948 SEK Sklad knižničného fondu voľný 683344 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1