Počet záznamov: 1  

Mercator

  1. Názov Mercator : Théorie et pratique du marketing
    Autorské údajeJacques Lendrevie, Denis Lindon
    Autor Lendrevie Jacques
    Spoluautori Lindon Denis
    Vydavateľské údajeB.m. : Dalloz , 1990. - 513 s.
    Vydanie4. éd.
    ISBN2-247-01196-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * teória a prax * výskum trhu * nástroje ekonomické * spotreba * sociológia * psychológia * rozhodovanie * trh * predaj * zákazníci * metódy ekonomicko-matematické * prognózovanie * modelovanie * politika cenová * politika obchodná * diagnostikácia * plánovanie * kontrola * organizácia práce * kríza hospodárska * vzťahy hospodárske medzinárodné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra678948, 683344

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    678948SEKSklad knižničného fonduvoľný
    683344SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.