Počet záznamov: 1  

Social Marketing

  1. Názov Social Marketing : Strategies for Changing Public Behavior
    Autorské údajePhilip Kotler, Eduardo L. Roberto
    Autor Kotler Philip
    Spoluautori Roberto Eduardo L.
    Vydavateľské údajeNew York : The Free Press , 1989. - 401 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-02-918461-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 316 - Sociológia
    Heslá marketing * správanie * výskum sociologický * procesy sociálne * programy sociálne * komunikácia * plánovanie sociálne * riadenie sociálne * vývoj spoločenský
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra682219

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    682219SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.