Počet záznamov: 1  

Study Guide for Marketing

  1. Názov Study Guide for Marketing : Contemporary Concepts and Practices
    Autorské údajeCaroline M. Fisher, Thomas K. Pritchett, William F. Schoell
    Autor Fisher Caroline M.
    Spoluautori Pritchett Thomas K.
    Schoell William F.
    Vydavateľské údajeBoston : Allyn and Bacon , 1988. - 333 s.
    Vydanie3. ed.
    ISBN0-205-10573-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * prieskum trhu * manažment * plánovanie * kúpa * výrobky * zákazníci * vývoj výrobku
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra690977

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    690977SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.