Počet záznamov: 1
Evaluation of Marketing Strategy for Consumer Commodities in Iraq
Názov Evaluation of Marketing Strategy for Consumer Commodities in Iraq : kandidátska dizertačná práca Autorské údaje Kadim Juwag Adnan, Škol. Juraj Prachár Autor Adnan Kadim Juwag Ďalší autori Prachár Juraj (Školiteľ (konzultant)) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave Vydavateľské údaje Bratislava, 1992. - 118 s. Druh dokumentu práce dizertačné kandidátske (CsC.) Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * plánovanie strategické * trh * predaj * výrobky * výskum * štruktúra dovozu * štruktúra vývozu Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 695302
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 695302 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1