Počet záznamov: 1  

Evaluation of Marketing Strategy for Consumer Commodities in Iraq

  1. Názov Evaluation of Marketing Strategy for Consumer Commodities in Iraq : kandidátska dizertačná práca
    Autorské údajeKadim Juwag Adnan, Škol. Juraj Prachár
    Autor Adnan Kadim Juwag
    Ďalší autori Prachár Juraj (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava, 1992. - 118 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné kandidátske (CsC.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * plánovanie strategické * trh * predaj * výrobky * výskum * štruktúra dovozu * štruktúra vývozu
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra695302

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    695302SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.