Počet záznamov: 1  

Sponsoring

  1. Názov Sponsoring : Unternehmen als Mäzene und Sponsoren
    Autorské údajeManfred Bruhn
    Autor Bruhn Manfred
    Vydavateľské údajeFrankfurt am Main : Frankfurter Allgemeine Zeitung , 1991. - 501 s.
    Vydanie2. Aufl.
    ISBN3-409-23913-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * spolupráca podnikov * komunikácia * reklama * propagácia * telovýchova * kultúra
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra687382

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    687382SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.