Počet záznamov: 1  

Marketing International

  1. Názov Marketing International : Zehn Erfolgsstrategien
    Autorské údajeDouglas Lamont, [Z angl. prel.] Wilfried Hof
    Autor Lamont Douglas
    Ďalší autori Hof Wilfried (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeFrankfurt am Main, New York : Campus , 1992. - 297 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-593-34736-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia podniková * trh * analýza trhu * výskum trhu * riziko * manažment * podnikanie * práca tímová * obchod medzinárodný * prognózy * politika výrobná * podnik medzinárodný * modelovanie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 3, prezenčne 0
    Signatúra687416, 716337, 716338

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    687416SEKSklad knižničného fonduvoľný
    716337SEKSklad knižničného fonduvoľný
    716338SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.