Počet záznamov: 1
Marketing International
Názov Marketing International : Zehn Erfolgsstrategien Autorské údaje Douglas Lamont, [Z angl. prel.] Wilfried Hof Autor Lamont Douglas Ďalší autori Hof Wilfried (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Frankfurt am Main, New York : Campus , 1992. - 297 s. Vydanie 1. Aufl. ISBN 3-593-34736-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia podniková * trh * analýza trhu * výskum trhu * riziko * manažment * podnikanie * práca tímová * obchod medzinárodný * prognózy * politika výrobná * podnik medzinárodný * modelovanie Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 3, prezenčne 0 Signatúra 687416, 716337, 716338
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 687416 SEK Sklad knižničného fondu voľný 716337 SEK Sklad knižničného fondu voľný 716338 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1