Počet záznamov: 1  

Principles of Marketing

  1. Názov Principles of Marketing
    Autorské údajeCharles W. Lamb, Joseph F. Hair, Carl Macdaniel
    Autor Lamb Charles W.
    Spoluautori Hair Joseph F.
    MacDaniel Carl
    Vydavateľské údajeCincinnati : South-Western Publ. Co. , 1992. - 757 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-538-81368-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * analýza trhu * spotrebitelia * rozhodovanie podnikové * podnik * riadenie výroby * obchod * tvorba cien * manažment * trh medzinárodný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 3, prezenčne 0
    Signatúra677219, 690890, 720529

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    690890SEKSklad knižničného fonduvoľný
    677219SEKSklad knižničného fonduvoľný
    720529SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.