Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : Basic Concepts and Decisions Autorské údaje William M. Pride, O.C. Ferrell Autor Pride William M. Spoluautori Ferrell O. C. Vydavateľské údaje Boston : Houghton Mifflin Co. , 1987. - 766 s. Vydanie 5. ed. ISBN 0-395-42997-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia podniková * prieskum trhu * spotrebitelia * správanie * systémy informačné * výrobky * vývoj výrobku * distribúcia * cesty odbytové * veľkoobchod * maloobchod * propagácia * reklama * tvorba cien * plánovanie strategické * priemysel * služby * marketing medzinárodný Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 690940, 690941
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 690940 SEK Sklad knižničného fondu voľný 690941 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1