Počet záznamov: 1
Fundamentals of Marketing
Názov Fundamentals of Marketing Autorské údaje William J. Stanton, Charles Futrell Autor Stanton William J. Spoluautori Futrell Charles Vydavateľské údaje New York : MacGraw-Hill Book Co. , 1987. - 666 s. Vydanie 8. ed. ISBN 0-07-060943-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plánovanie strategické * výskum * systémy informačné * trh * spotrebitelia * správanie * prognózovanie * výrobky * plánovanie * balenie * politika cenová * distribúcia * maloobchod * veľkoobchod * reklama * služby Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 690989
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 690989 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1